Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Нєженцев О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Горбатенко Ю. П. 
Аналіз впливу конструктивно-експлуатаційних характеристик ескалатора на зусилля в тяговому ланцюзі [Електронний ресурс] / Ю. П. Горбатенко, О. Б. Нєженцев, О. В. Закора // Промислове будівництво та інженерні споруди. - 2016. - № 2. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbis_2016_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.597 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Нєженцев О. Б. 
Зниження динамічних навантажень при гальмуванні мостового крана шляхом оптимізації механічної характеристики електроприводу [Електронний ресурс] / О. Б. Нєженцев // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Машинобудування. - 2015. - № 3. - С. 151-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_mash_2015_3_23
Викладено методику та результати пошуку оптимальної механічної характеристики електроприводу пересування мостового крану в режимі динамічного гальмування. Алгоритм оптимізації механічної характеристики базується на методах теорії планування експерименту (крутого сходження і планування другого порядку). Як критерій оптимізації використано узагальнену функцію бажаності, що містить: максимальні динамічні навантаження на металоконструкцію крану, час гальмування і максимальну амплітуду розгойдування вантажу після зупинки крану. Наведено результати оптимізації механічної характеристики в режимі динамічного гальмування на прикладі мостового крану вантажопідйомністю 20 т. Гальмування крана за знайденою оптимальною характеристикою надало змогу понизити максимальні навантаження на його металоконструкцію більш ніж на 20 %, а амплітуду розгойдування вантажу після зупинки крану - в 4 рази у порівнянні з гальмуванням колодковим гальмом або противмиканням.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.075 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Нєженцев О. Б. 
Оптимізація параметрів частотного керування при гальмуванні кранів мостового типу [Електронний ресурс] / О. Б. Нєженцев, П. В. Збітнєв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.428 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Нєженцев О. Б. 
Математичні моделі і програмне забезпечення для дослідження перехідних процесів вантажопідйомних кранів з частотним керуванням приводів пересування [Електронний ресурс] / О. Б. Нєженцев, Г. О. Бойко, П. В. Збітнєв // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2017. - Вип. 30. - С. 147-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2017_30_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.285 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Нєженцев О. Б. 
Способи зменшення розгойдування вантажів автоматично керованих вантажопідйомних кранів [Електронний ресурс] / О. Б. Нєженцев, П. В. Збітнєв // Технология приборостроения. - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tp_2017_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 625.814 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського